FORRÁS - Álláskeresők és fiatalok vállalkozóvá válásának ösztönzése Nyugat-Dunántúlon

Projektzárás

Projektünk Sikersztoriként fejeződött be 2022. június 30-án! Minden vállalást teljesítettünk, minden feladatot megvalósítottunk. A záró szakmai és pénzügyi beszámolót elkészítettük. Természetesen a projekt 5 éves fenntartási időszakában ügyfélszolgálataink továbbra is készséggel segítenek (elérhetőségek a Kapcsolat menüpont alatt). Amennyiben a továbbadott pénzügyi forrással kapcsolatban merülne fel kérdés, kérem, forduljanak a Magyar Államkincstárhoz: Telefonos ügyfélszolgálat +36 (1) 452 2903     Hétfő - Csütörtök 08:00 - 16:30     Péntek 08:00 - 14:00 E-mail: ginop@allamkincstar.gov.hu

Záró kifizetések

A projektünkben létrehozott, támogatott vállalkozások 2021-ben zárták a támogatási időszakukat, melyről 30 napon belül be kellett adniuk a záró elszámolást. A kisadózó (KATA) vállalkozásnak 2022. február 25-ig kellett nyilatkozniuk a megszerzett bevételeikről. A NAV a Kincstár számára 2022. nyarán szolgáltat adatot, ami alapján, ezt követően teljesíthetőek a záró kifizetések.  Így ezek várhatóan 2022. szeptember végéig fognak realizálódni. Információink szerint a Magyar Államkincstár júniusban elkezdte a záró kifizetési kérelmek és beszámolók feldolgozását. Az egyik legfontosabb feltétel, hogy a vállalkozásoknak ne legyen köztartozása. Az ellenőrzést az alábbi felületen lehet megtenni: https://ebev.nav.gov.hu   - Ügyfélkapu bejelentkezést követően a Szolgáltatások/ Adószámlakivonatok menüpontban.

Közös Siker, Közös Ünneplés

150 résztvevővel, sikerrel bonyolítottuk le a projekt sajtónyilvános ünnepélyes zárórendezvényét 2022. április 27-én, 10:00 órától, Győrött a Hotel Famulus Budai út 4-6. cím alatt. PROGRAM: 10:00 – 10:10    MEGNYITÓ - dr. Iváncsics János - ügyvezető igazgató - Kisalföldi Vállalkozásfejlesztési Alapítvány 10:10 – 10:30    SIKERSZTORI – A PROJEKT EREDMÉNYEINEK ISMERTETÉSE - Bányai Péter - projektvezető - Kisalföldi Vállalkozásfejlesztési Alapítvány PREZENTÁCIÓ elérhető 10:30 – 10:45    GAZDASÁGFEJLESZTÉS – GINOP+ PÁLYÁZATI LEHETŐSÉGEK - Gedei Gábor - osztályvezető - Pénzügyminisztérium Gazdaságfejlesztési Programok Végrehajtásáért Felelős Helyettes Államtitkárság PREZENTÁCIÓ elérhető 11:00 – 11:20    DIGITALIZÁCIÓ – DINOP+ PROGRAM - dr. Kelemen Csaba - főosztályvezető - Innovációs és Technológiai Minisztérium – Infokommunikációs Gazdaság- és Társadalomfejlesztési Főosztály PREZENTÁCIÓ elérhető 10:20 – 10:40    MIKROFINANSZÍROZÁS – Farkasné Szabó Katalin - pénzügyi vezető - Kisalföldi Vállalkozásfejlesztési Alapítvány PREZENTÁCIÓ elérhető 11:50 – 12:05    PÉNZÜGYI-, VÁLLALKOZÓI- ÉS FENNTARTHATÓSÁGI SZEMÉLETFORMÁLÁS AZ ORSZÁGOS VÁLLALKOZÓI MENTORPROGRAMBAN  - Horváthné Kuti Barbara - Regionális programkoordinátor - Magyar Kereskedelmi és Iparkamara PREZENTÁCIÓ elérhető 12:05 – 12:20    ONLINE PIACRA LÉPÉS (EU-Commerce) - Borbély Sándor - projektmenedzser - Kisalföldi Vállalkozásfejlesztési Alapítvány PREZENTÁCIÓ elérhető 12:30 – 13:00    JÓ GYAKORLATOK – TÁMOGATOTT VÁLLALKOZÁSOK BEMUTATKOZÁSA - A projekt keretében létrejött vállalkozások vezetői 12:20 – 12:30     Péter Mónika PREZENTÁCIÓ elérhető 12:30 – 12:40     Beleznay Dominika PREZENTÁCIÓ elérhető 12:40 – 12:50     Bánhegyi Béla PREZENTÁCIÓ elérhető 12:50 – 13:00     Díjak átadása 13:00 –             KÖZÖS EBÉD, ÜNNEPI TORTA   KÉPEK a rendezvényről  

Projektzáró rendezvény

A Kisalföldi Vállalkozásfejlesztési Alapítvány és konzorciumi partnerei tisztelettel meghívnak minden érdeklődőt az Álláskeresők és fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása Nyugat-Dunántúlon című projekt záró rendezvényére. A projekt végén ismét szeretnénk személyesen találkozni Önökkel, hogy beszámoljunk közös eredményeinkről és jövőbeli terveinkről.   A rendezvény programja: 9:30 Regisztráció 10:00 Megnyitó 10:10 Sikersztori - a projekt eredményeinek ismertetése 10:30 Gazdaságfejlesztés - GINOP+  pályázati lehetőségek 10:45 Kávészünet 11:00 Digitalizáció - DINOP+ program 11:20 Mikrofinanszírozás - mikrohitel program 11:40 Kávészünet 12:00 Pénzügyi-, vállalkozói és fenntarthatósági szemléletformálás az országos vállalkozói mentorprogramban 12:15 Online piacra lépés - EU-Commerce 12:30 Jó gyakorlatok - a projekt keretében megalakult vállalkozások bemutatkozása 13:00 Közös ebéd, ünnepi torta   A rendezvény helyszíne: Hotel Famulus - Győr, Budai út 4-6.   A rendezvényen való részvétel díjmentes, de előzetes regisztrációhoz kötött. Részvételi szándékát itt tudja jelezni: https://forms.gle/sgraYPcfKfZ24oJQ8   Kérdés esetén: info@3000000.hu

Mentori szolgáltatások igénybevételi lehetőségének lezárulása!

Kedves Ügyfeleink! 2022.január 31.-ével bezárólag lezárult minden ügyfelünk számára az egy éves projektidőszak, így a MENTORI szolgálatatások igénybevételére sincs a továbbiakban lehetőségük.  Kérjük, a további kérdéseikkel kapcsolatban keressék ügyfélszolgálatainkat. (elérhetőségek a Kapcsolat menüpont alatt) A MÁK beszámolóval kapcsolatos problémákkal forduljanak a Magyar Államkincstár ügyfélszolgálatához.

Meghitt Ünnepeket!

Meghitt Karácsonyi Ünnepeket, Sikerekben és Egészségben Gazdag, Boldog Új Évet Kívánunk Minden Kedves Ügyfelünknek! Egyúttal tájékoztatjuk kedves Partnereinket, hogy irodáink ügyfélszolgálata 2021. december 20. és 2022. január 2. között szünetel. 2022. január 3-tól minden szolgáltatásunkkal állunk rendelkezésükre!

Kilépés Teendők

Támogatási Időszak zárással kapcsolatos teendők: Ha még nem vette át a Tanúsítványt: irodáinkban veheti át vagy a személyes mentor rendezvényeken. Hetente, csütörtökön szólítjuk fel azokat, akik még nem vették át. A hirdetett átvétli időpontokról ezen a hivatkozáson, a legfrissebb hírlevélből tájékozódhat : https://us10.campaign-archive.com/home/?u=6c56aa8bb1e83f2cbda042395&id=d6d6edf2ff ESZA Kilépő adatszolgáltatás (kötelező!): A programból való kilépéskor nyilatkozni kell helyzetéről minden résztvevőnek egy rövid adatlapon, ami kinyomtatható itt a "Támogatási kérelem" menüpontot választva. Útmutató a hibátlan kitöltéshez: https://drive.google.com/file/d/1cb96kl1KzFRSVQIqgUjd959gMhO0zC3X/view?usp=sharing Mentor időszakos adatszolgáltatás: "Tanácsadás, mentorálás" menüpont alatt az egyéni mentorálás keretében ne felejtsen el az 5., 9. és 12. hónapban tény adatokat szolgáltatni vállalkozásáról. Ezzel kapcsolatban a Mentoraink is keresik Önt. A mentorálási szolgáltatások (egyéni és csoportos) az Ön támogatási időszakának végéig (12. hó vége) érhetőek el ami a "Tanácsadás, mentorálás" menüpontban ellenőrizhető. A mentorok elérhetőségei: Emailben: nydmentoralas@gmail.com címen. Telefonon: +36 30 708 9114 (elérhető: 2020.10.01-étől - H-CS: 9-12 óráig). Itt a rendszerben: egyéni mentorálás igénylése. Semmiképp se felejtse el a MÁK felé a záró beszámolóját az Ön támogatási időszakának végét (12. hó vége) követő 30 napon belül benyújtani!

Tájékoztató a Magyar Államkincstár részéről!

Jogszabályi változások a vállalkozóvá válás támogatásást szolgáló konstrukciók tekintetében: "Tájékoztatjuk a támogatást igénylőket, hogy az egyes továbbadott támogatások kihelyezésének részletes szabályairól szóló 187/2019. (VII. 30.) Korm. rendelet módosításáról szóló 434/2021. (VII. 16.) Korm. rendelet alapján az egyes továbbadott támogatások kihelyezésének részletes szabályairól szóló 187/2019. (VII. 30.) Korm. rendelet 54/F. § kiegészítésre került az alábbiak szerint:" http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/vallalkozova-valas-tamogatasa/4069/. Bővebb információ: ginop@allamkincstar.gov.hu e-mail címen, vagy a +36-1-452-2903 telefonszámon kérhető.

Tanúsítványok átvétele

Az Üzleti tervek jóváhagyását igazoló EREDETI TANÚSÍTVÁNYOK ÁTADÁSÁVAL  kapcsolatban korábban küldött tájékoztatás értelmében biztosítjuk az ügyfélszolgálatokon történő személyes átvétel lehetőségét előre egyeztetett időpontban. Az időpont foglalására szolgáló táblázatot minden héten csütörtökön küldjük ki hírlevélben, a következő hétre foglalható időpontokkal. •    Adott napon az azt megelőző nap 16:00 óráig jelentkezettek részére tudjuk kiadni a Tanúsítványt. •     Kérjük, hogy annál az ügyfélszolgálatnál foglaljon időpontot, ahol a helyszín egyezik az ön által a www.3000000.hu rendszerben választott ügyintézési helyszínnel, mivel csak ott tudja átvenni a tanúsítványát (ezek előre legyártásra kerülnek, így nincs mód újranyomtatásra) •    Amennyiben a kiküldött táblában nem talán Önnek alkalmas időpontot, kérjük várjon egy hetet, amikor a következő időszakra vonatkozó táblát kiküldjük. •    Csak a táblában megadott időpontokban van lehetőség a Tanúsítványok átvételére, ettől eltérő időpontban nem tudjuk azt Önnek kiadni! •    A Tanúsítványokat postai úton nem áll módunkban kiküldeni, a személyes átvétel azonban meghatalmazott útján is teljesíthető. Ehhez a következő meghatalmazás teljes körű kitöltése szükséges: Meghatalmazás   Vas megyében a szombathelyi ügyfélszolgálaton 2021. július 1-től, Zala megyében a zalaegerszegi ügyfélszolgálaton 2021. június 21-től tudják átvenni Tanúsítványaikat. Győr-Moson-Sopron megyében a győri ügyfélszolgálaton (9024. Győr, Bakonyi út 4/A. 3. kapucsengő) tudják átvenni a Tanúsítványokat 2021. június 15-től.

Címváltozás

Győrött a Kisalföldi Vállalkozásfejlesztési Alapítvány ÚJ CÍMRE KÖLTÖZIK! - Győr - Bakonyi út 4/a. - 2021.05.13.- 24. -ig az ügyfélszolgálat szünetel. Telefonjaink szintén áthelyezés alatt. Elsősorban email elérhetőségeinken keresse munkatársainkat!

További lehetőségek - 0%-os hitel

A Foglalkoztatás ösztönzése célú Hitelprogram célja a finanszírozási forrásokhoz nem, vagy nem megfelelő mértékében hozzájutó, a foglalkoztatást ösztönző beruházásokat megvalósító vállalkozások versenyképességének növelése a külső finanszírozáshoz való hozzáférésük javítása révén. Kölcsönigénylésre jogosult az a vállalkozás, amely a hitelkérelem benyújtásakor rendelkezik a GINOP-5.1.9-17 konstrukció keretében jóváhagyott üzleti tervvel, valamint a vállalkozást alapító fiatal/álláskereső személy rendelkezik a GINOP-5.1.9-17 programban a képzés sikeres elvégzéséről szóló tanúsítvánnyal. Igénylehető hitelösszeg vállalkozóvá váló munkanélküliek és inaktívak Mikrovállalkozásai esetében minimum 1 millió - maximum 20 millió Ft. Hitelkérelmet legkésőbb 2020. június 30-ig lehet benyújtani. A hitelprogram részletei: https://www.palyazat.gov.hu/ginop-881-17-foglalkoztats-sztnzse-cl-hitelprogram-/# Online tájékoztatón vehet részt a program részleteivel kapcsolatban 2021. április 14-én 9:55 órától, melynek programját és a regisztrációs lehetőséget itt találja: https://drive.google.com/file/d/1LK0AdTS3VcdCAVpK4BQLvUEh5iddo_jc/view?usp=sharing  

Mentori támogatás online

A GINOP-5.1.9 projekt keretein belül megalakult vállalkozások támogatása nem szűnt meg az üzleti tervek jóváhagyásával. A felkészítő Konzorcium szakértő Mentorok bevonásával segíti a vállalkozókat a MÁK támogatás elnyerésével vállalt beszámolási kötelezettségük teljesítésében és a hatékony és jogszerű működésben. Ennek érdekében rendszeresen sor kerül csoportos mentorálási alkalmakra, melyeket a pandémia miatt jelenleg online formában tartunk. A résztvevők minden esetben interaktív módon tudnak bekapcsolódni a 4 órás workshop munkába, hozzászólások és kérdések formájában, megosztva ezzel egymás között a tapasztalataikat, így is segítve a vállalkozások minél sikeresebb működését.

Tájékoztatás!

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a koronavírus-járvány elleni védekezéssel kapcsolatban bejelentett újabb védelmi intézkedések értelmében irodánkban   a személyes ügyfélszolgálat szünetel 2021. március 8. - 2021. március 22. között.   Kérjük, hogy ez alatt az idő alatt kérdéseikkel e-mailben ( info@3000000.hu ) vagy telefonon ( 96/512-531 )keressenek minket.   Köszönjük együttműködésüket!

KÖTELEZŐ MENTORI ADATSZOLGÁLTATÁS

A GINOP 5.1.9-17 felkészítő program keretében indított vállalkozásoknak a felkészítő szervezet felé adatszolgáltatási kötelezettségük van a vállalkozási tevékenységük előrehaladásáról. Ezen adatszolgáltatást a Mentorok segítségével, a 3000000.hu oldalon elérhető formanyomtatvány kitöltésével kell teljesíteni. A megalakult vállalkozásokat a Mentorok keresik a támogatási időszak 1., 5., 9. és 12. hónapjában. Ezek közül az 5. és a 12. hónapban kell a kötelező adatszolgáltatási űrlapot kitölteni, melyet bejelentkezést követően a 3000000.hu oldalon a bal oldali menüben, a Tanácsadás, mentorálás/Egyéni igénylések menüpont alatt tudnak elérni az adott hónapban a Mentor által megnyitott Mentorálás-időszaki típusú mentorálás részleteiben.   Az adatszolgáltató űrlap kitöltésével várja meg, amíg a mentorok keresik Önt!   MENTORÁLÁS: A Támogatott a - TSZ szerint - a vállalkozás megalapítását követően az egyéni mentorálási szolgáltatásokat köteles igénybe venni, legalább 2 alkalommal, a mentorral együttműködni, a programmal összefüggésben az általa kért okiratokat és adatokat átadni. Különösen vonatkozik az alábbiakra: a létrehozott vállalkozás alapadatai; a létrejött vállalkozás támogatás-felhasználás alatti működéséhez tartozó gazdálkodási tényadatok; a támogatásigénylés és elszámolása (időközi és záró beszámolók, kifizetés igénylések) tényadatai. (Támogatási Szerződés 2.3.2 pont) A mentori tanácsadó-támogató és nyomon követő tevékenység a vállalkozás indítástól (bejegyzéstől) kezdődően legalább 12 hónapig folyik minden Támogatott számára, ami 3 óra egyéni mentori segítségnyújtást jelent díjmentesen minden új vállalkozás részére.   Vállalkozása adatait alapításkor, majd a működését jellemző adatait a MÁK támogatói okiratba foglalt beszámolási kötelezettségeivel összhangban (ebben is segít a mentor) szükséges közölnie a vállalkozás megalapításától számított 5. hónap és 12. hónap végén.   FONTOS! Tájékoztatjuk továbbá, hogy a fenti adatszolgáltatás nem azonos a MÁK támogatói okiratban előírt beszámolási kötelezettséggel, és nem is váltja ki azt. A projekt előrehaladásáról szóló kötelező beszámolót minden esetben a MÁK felületén szükséges benyújtani, figyelve a határidő betartására. A beszámoló határidőre történő benyújtásának elmulasztása jogvesztő hatályú, és a MÁK támogatás visszavonását eredményezi

Sikeres projektzárás!

Sikeres projektzárás: 958 új vállalkozás jött létre az Álláskeresők és fiatalok vállalkozóvá válásának ösztönzése Nyugat-Dunántúlon című programban   A Kisalföldi Vállalkozásfejlesztési Alapítvány, Vas Megye és Szombathely Város Regionális Vállalkozásfejlesztési Alapítványa, a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány, és a Tolna Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány konzorciuma, mint kedvezményezett konzorcium közös projektjének a célja az volt, hogy a Nyugat- dunántúli régió területén az új egyéni vagy mikro-vállalkozás indítását tervező, vállalkozói szemlélettel rendelkező álláskeresőket és fiatalokat felkészítse saját vállalkozásuk elindítására. A program 996 fő számára nyújtott segítséget, hogy piacképes ötletéből képzéssel és szakértő tanácsadással olyan üzleti tervet dolgozzanak ki, ami alkalmas a sikeres megvalósításra. Végül 958 vállalkozást sikerült útjára indítani, akik kérelmet nyújthattak be a Magyar Államkincstár által közvetített pénzügyi támogatásra a jóváhagyott üzleti terv alapján indított vállalkozásuk induló költségeinek fedezésére, mely összeg jelen programban 4,57 millió forintot jelent egy-egy vállalkozás számára.  

958

958 új vállalkozás jött létre a projektben!

S.O.S. Közlemény!

30 év alattiak számára 2021. január 29-től (csütörtök éjfél) a MÁK FELFÜGGESZTI a Kérelmek beadási lehetőségét! http://www.allamkincstar.gov.hu/files/GINOP/vvt/K%C3%B6zlem%C3%A9ny%20r%C3%A9gi%C3%B3s%20felf%C3%BCggeszt%C3%A9s%205.2.7_20210126.pdf  

S.O.S. KÖZLEMÉNY!!!

30 év efelettiek számára 2021. január 25-től (vasárnap éjfél) a MÁK FELFÜGGESZTI a Kérelmek beadási lehetőségét! http://www.allamkincstar.gov.hu/files/GINOP/vvt/K%C3%B6zlem%C3%A9ny%20r%C3%A9gi%C3%B3s%20felf%C3%BCggeszt%C3%A9s_GINOP-5.1.10.pdf

Január 31. a VÉGE!

A MENTOR segít!!! Emailben: nydmentoralas@gmail.com címen. Telefonon: +36 30 708 9114 (elérhető: 2020.10.01-étől - H-CS: 9-12 óráig). Itt a rendszerben: egyéni mentorálás igénylése. Magyar Államkincstárhoz támogatási kérelmet benyújtani a benyújtás felfüggesztéséig vagy a keret kimerüléséig, de legkésőbb 2021. január 31-ig lehet!

Visszaszámlálás ...

A tanúsított ügyfeleink újonnan alapított vállalkozásai számára a pénzügyi forrást biztosító GINOP 5.1.10-18, illetve GINOP 5.2.7-18 konstrukciókra a Magyar Államkincstárhoz támogatási kérelmet benyújtani a benyújtás felfüggesztéséig vagy a keret kimerüléséig, de legkésőbb 2021. január 31-ig lehet! Projektünket a sikeres teljesítés egy fontos lépcsőjétől már csak néhány vállalkozás megalapításának híre választja el ... Természetesen utána is itt leszünk és azon dolgozunk, hogy az Önök projektje is sikertörténet legyen!

Meghitt Ünnepeket!

Meghitt Karácsonyi Ünnepeket, Sikerekben és Egészségben Gazdag, Boldog Új Évet Kívánunk Minden Kedves Ügyfelünknek!  

Vállalkozás alapítás 21. január?

FONTOS: Ha 2021. januárjában tervezi vállalkozását megalapítani:   A támogatási kérelem kitöltésekor a MÁK felületén Önök adják meg a támogatási időszak kezdetét (év/hónap/nap / 2021. január ). Ez ne legyen korábbi dátum, mint a vállalkozás alapításának dátuma. A támogatási időszak minden esetben 12 hónap lesz: 2021. január 1-től 2021. december 31-ig.   Felmerülő kérés / kérdés esetén forduljanak hozzánk bizalommal az info@3000000.hu e-mail címen!   Értesítjük Önöket, hogy december 21-től január 3-ig ügyfélszolgálati irodáink zárva tartanak. A személyes és a telefonos ügyfélszolgálat szünetel! Ezen időszak alatt e-mailben feltett kérdéseik megválaszolására kollégáink továbbra is állnak rendelkezésükre minden hétköznap (kivételt ünnepnap).   A jóváhagyott Üzleti tervvel rendelkezők tanúsítása a gördülékeny vállalkozás alapítás és támogatási kérelem benyújtása érdekében a következő napokon fog történni: 2020.12.21. Hétfő 2020.12.28. Hétfő A megalapított vállalkozások adatait pedig a következő napokon adjuk át a Magyar Állam Kincstár felé: 2020.12.23. Szerda 2020.12.31. Csütörtök   Kellemes, meghitt ünnepeket és jó egészséget kívánunk minden kedves ügyfelünknek! Boldog új évet!

Utolsó Képzés!

Meghirdettük a 100. (utolsó) képzési csoportot! Ezzel a vállalt 990 személy képzésbe vonását, reményeink szerint december 2. hetében teljesítjük. Ha Önnek szerződést ajánlottunk, még esélye van bekerülni, ha gyorsan, hiánytalan szerződéscsomagot küld vissza.

Utolsó helyek!

A tanúsított ügyfeleink újonnan alapított vállalkozásai számára a pénzügyi forrást biztosító GINOP 5.1.10-18, illetve GINOP 5.2.7-18 konstrukciókra a Magyar Államkincstárhoz támogatási kérelmet benyújtani a benyújtás felfüggesztéséig vagy a keret kimerüléséig, de legkésőbb 2021. január 31-ig lehet! Mivel ezt képzés és üzleti tervezés előzi meg, az utolsó néhány tanfolyami csoport összeállítása zajlik. Kérjük kedves ügyfeleinket, amennyiben még csatlakozni szándékoznak, ütemesen haladjanak a feladatok rájuk eső részével és hibátlan adatszolgáltatással segítsék elő a gyors ügyintézést!

Védelmi intézkedések

A 478/2020 (XI.3.) Korm. rendelettel kihirdetett veszélyhelyzetre tekintettel, a projekt megvalósítását érintő, a 484/2020. (XI. 10.) Korm. rendeletben vagy egyéb jogszabályokban a beltéri rendezvények kapcsán meghatározott védelmi intézkedések időtartama alatt az eredetileg megszabott feladat ellátási, szolgáltatás igénybe vételi módoktól eltérni szükséges. Csoportos Tanácsadás és Mentorálás esetében a szolgáltatás online csoportmunka szoftverrel (ZOOM) lesz lebonyolítva.Az értesítés és a jelentkezés a korábbival azonos módon történik. A lebonyolítás számítógép, kamera, mikrofon használatával,interneten történhet. Megjelenni egy csoportban itt a szoftverben a menüből a megfelelő csoport választásával lehet, majd ott a Zoom meghívó hivatkozását kell követni. (Ez csak az esemény kezdetekor jelenik meg) Oktatásokat a veszélyhelyzeti jogszabályok nem érintik, ezért a korábbiakkal azonos NORMÁL módon kerül sor a frontális képzési alkalmakra. A távolságtartás és a maszk viselése természetesen kötelező! (A megjelenő rendeletekre igyekszünk haladéktalanul reagálni.) Megértésüket köszönjük!

Változás!

A pénzügyi támogatásról szóló  (GINOP 5.1.10-18 és GINOP 5.2.7-18 konstrukciókat leíró MÁK 2/2019. (VIII.08.) számú)  Tájékoztató Közlemény frissítésre került. Többek között az alábbi aktualízását tartalmazza: A támogatási kérelmet benyújtani, az elektronikus benyújtó felület megnyitásától, 2019. augusztus 9-től a benyújtás felfüggesztéséig vagy a keret kimerüléséig, de legkésőbb 2021. január 31-ig lehet, azzal a feltétellel, hogy a támogatási időszaknak 2021. december 31-ig be kell fejeződnie. (A 2021 januárjában benyújtott támogatási kérelmek esetében a támogatási időszak kezdetének megjelölhető legkésőbbi dátum 2021. január.)   A módosított Tájékoztató Közlemény és a hozzá kapcsolódó Változásjegyzék dokumentum a Magyar Államkincstár alábbi oldalán elérhető: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/vallalkozova-valas-tamogatasa/4069/

Dátumok: vállakozásalapítás - támogatásigénylés

Fontos tudnivaló a tervezéshez: Az üzleti tervben megadott projekt indítási hónaptól el lehet térni, nem szükséges ezért a véleményeztetett/jóváhagyott üzleti terv revíziója. A Magyar Államkincstárnál a támogatási időszak a támogatást igénylő által az üzleti tervének megvalósítására meghatározott 12 hónapos időtartam. A támogatási időszak kezdő napját a támogatást igénylő a Magyar Államkincstárhoz benyújtandó támogatási kérelemben, a projekt megkezdésének tervezett dátuma mező kitöltésével adja meg.   Kérjük, vegye figyelembe az alábbiakat: az adott hónap bármely napját jelöli meg a támogatást igénylő a támogatási időszak kezdeteként, a támogatási jogosultság vizsgálata és a támogatás kifizetése, így az elszámolás is a TELJES hónapra vonatkozóan történik. Vagyis a 2019. augusztus 10. – 2020. augusztus 9. támogatási időszakban az első vizsgált hónap 2019. augusztus (teljes hónap), az utolsó vizsgált hónap pedig 2020. július (teljes hónap). Ezért javasolt a támogatási időszakot adott hónap 1-től megkezdeni.   Emiatt a vállalkozását javasoljuk  a támogatási időszak kezdő hónapját megelőző hónapban megalapítani, de legkésőbb a támogatási időszak kezdő hónap 1-jén.

Kompetenciamérések Októberben

Tájékoztatjuk a Kedves Érdeklődőket, hogy főképp 30 év alatt még folyamatosan lehetőség van a kompetenciamérések írására! A kompetenciamérési rendezvényekre október 8-tól kerül sor, melyekre szeptember 21-től lehet jelentkezni! Jelenleg a lehetőség elsősorban a 30 év alattiak számára elérhető, mivel a 30 év felettiek esetében a kiajánlott szerződések száma megközelíti a keretszámokat. (Az elállás és a lemorzsolódás mértéke 1%  körül mozog ). A programba vonás a támogatási szerződés megkötésével történik. A jelentkezések benyújtása után a program által biztosított létszámkeret erejéig áll módunkban szerződéseket kiajánlani a minimum szintet teljesítő felmértek körében. Túljelentkezés esetén sorrendet képzünk a kompetenciamérés pontszámai (tesztsor és vállalkozási ötlet értékelésének pontszámai) alapján. A kompetencia-mérési rendezvényeken való részvétel minden esetben előzetes regisztrációhoz kötött! Akkor van lehetősége megírni a kompetencia-felmérést, aki előzetesen regisztrált a https://3000000.hu/ oldalon, és kapott visszaigazolást a kompetenciamérésre jelentkezésének elfogadásáról. A kompetenciamérési rendezvényre jelentkezni belépést követően a bal oldali menüben található Kompetenciamérés menüpontban lehet a létszám telítődéséig. Amennyiben a létszám megtelt, nem fogad több jelentkezést. Ebben az esetben kérjük türelmét, hamarosan újabb alkalmakat hirdetünk meg. A KOMPETENCIAMÉRÉSRE MINDEN ESETBEN HOZZA MAGÁVAL A JELENTKEZÉSI ADATOKNÁL RÖGZÍTETT OKMÁNYAIT (személyi azonosító, lakcímkártya, adókártya, TAJ-kártya) AZ ADATOK ELLENŐRZÉSE CÉLJÁBÓL! A kompetencia-felmérés előtt küldje be a jelentkezését, ezzel is gyorsítva az eljárási folyamatot. A kompetenciaméréssel kapcsolatos tudnivalókról a következő dokumentumban olvashat: https://drive.google.com/file/d/1Y03hFms8XRbPe4lXzVV_ePgOTW4gjrys/view?usp=sharing

Kompetenciamérések Augusztusban

Tájékoztatjuk a Kedves Érdeklődőket, hogy 30 év alatt még folyamatosan lehetőség van a kompetenciamérések írására! A kompetenciamérési rendezvényekre augusztus 11-től kerül sor, melyekre augusztus 5-től lehet jelentkezni!   Jelenleg a lehetőség a 30 év alattiak számára elérhető, mivel a 30 év felettiek esetében a kiajánlott szerződések száma elérte a keretszámokat. (De az elállás és a lemorzsolódás várható mértéke akár 10% is lehet, ezért a következő tervezett időpontokban megszólítjuk a 30 év feletti jelentkezőket is. - még 6 további tervezett.) A programba vonás a támogatási szerződés megkötésével történik. A jelentkezések benyújtása után a program által biztosított létszámkeret erejéig áll módunkban szerződéseket kiajánlani a minimum szintet teljesítő felmértek körében. Túljelentkezés esetén sorrendet képzünk a kompetenciamérés pontszámai (tesztsor és vállalkozási ötlet értékelésének pontszámai) alapján. A kompetencia-mérési rendezvényeken való részvétel minden esetben előzetes regisztrációhoz kötött! Akkor van lehetősége megírni a kompetencia-felmérést, aki előzetesen regisztrált a https://3000000.hu/ oldalon, és kapott visszaigazolást a kompetenciamérésre jelentkezésének elfogadásáról. A kompetenciamérési rendezvényre jelentkezni belépést követően a bal oldali menüben található Kompetenciamérés menüpontban lehet a létszám telítődéséig. Amennyiben a létszám megtelt, nem fogad több jelentkezést. Ebben az esetben kérjük türelmét, hamarosan újabb alkalmakat hirdetünk meg. A KOMPETENCIAMÉRÉSRE MINDEN ESETBEN HOZZA MAGÁVAL A JELENTKEZÉSI ADATOKNÁL RÖGZÍTETT OKMÁNYAIT (személyi azonosító, lakcímkártya, adókártya, TAJ-kártya) AZ ADATOK ELLENŐRZÉSE CÉLJÁBÓL! Amennyiben lehetősége van rá, a kompetencia-felmérés előtt küldje be a jelentkezését, ezzel is gyorsítva az eljárási folyamatot. A kompetenciaméréssel kapcsolatos tudnivalókról a következő dokumentumban olvashat: https://drive.google.com/file/d/1Y03hFms8XRbPe4lXzVV_ePgOTW4gjrys/view?usp=sharing

100 képzési csoport indul

2020. június 30-án mérföldkőhöz érkezett a projekt.  A szolgáltatások korlátozás nélkül elérhetőek. A szakmai alapozó tevékenységei, eljárásrendek kidolgozása, vállalkozási szerződések, azok specifikációja, feladatleírásainak készítése befejeződtek. Az eredeti 54 hó időterv az 1. - jelenleg elért - mérföldkőhöz rögzítette az előkészületek lezárását: 2020 júluis 1. Projekt indítás, célcsoport tájékoztatása, toborzása és bevonása. A regisztráltak száma 30 év alatti korúak szegmensében növekszik még folyamatosan. 1059 fő jelentkezést nyújtott be, ebből 529 fő 30 év feletti. 377 főt szerződéssel programba vontunk (213 fő 30 alatti), és MÉG EZEN FELÜL 188 fő a szerződés valamilyen előkészítő fázisában van. A képzési csoportok (100 db) folyamatosan indulnak. Hetente 6 csoport! 2-2-2 a 3 megyében. A résztvevők megkezdtél Üzleti tervük kidolgozását. A bevonási folyamat sem ál meg, hiszen 989 személy fejlesztésére van lehetőségünk. Hamarosan új információs napokkal és a kiválasztáshoz szükséges kompetenciamérési rendezvényekkel jelentkezünk.

Fontos információ!

Tájékoztatjuk Kedves Ügyfeleinket, hogy - a szerződések, valamint a hiánypótlások 15 napos határidejének a veszélyhelyzetre való tekintettel való felfüggesztését a veszélyhelyzet megszűntével, 2020. július 1-től visszavonjuk. Ettől az időponttól a szerződéses ajánlat visszaküldésére és a hiánypótlások megküldésére ismét a 15 napos határidő vonatkozik! Köszönjük szíves megértésüket!

ÚJRA INDULNAK A KOMPETENCIAMÉRÉSEK!

KOMPETENCIAMÉRÉS!   Tájékoztatjuk a Kedves Érdeklődőket, hogy ismét lehetőség van a kompetenciamérések írására! A kompetenciamérési rendezvényekre június29-től kerül sor, melyekre június 24-től lehet jelentkezni! A kompetencia-mérési rendezvényeken való részvétel minden esetben előzetes regisztrációhoz kötött! Csak annak van lehetősége megírni a kompetencia-felmérést, aki előzetesen regisztrált a https://3000000.hu/ oldalon, és kapott visszaigazolást a kompetenciamérésre jelentkezésének elfogadásáról. A helyszín befogadóképessége korlátozott, amennyiben egy időpont betelt, nem fog lemaradni. További rendezvények tervezettek! A kompetenciamérési rendezvényre a https://3000000.hu/  oldalon keresztül lehet jelentkezni belépést követően a bal oldali menüben található Kompetenciamérés menüpontban a létszám telítődéséig. Amennyiben a létszám megtelt, nem fogad több jelentkezést. Ebben az esetben kérjük türelmét, hamarosan újabb alkalmakat hirdetünk meg. A KOMPETENCIAMÉRÉSRE MINDEN ESETBEN HOZZA MAGÁVAL A JELENTKEZÉSI ADATOKNÁL RÖGZÍTETT OKMÁNYAIT (személyi azonosító, lakcímkártya, adókártya, TAJ-kártya) AZ ADATOK ELLENŐRZÉSE CÉLJÁBÓL! Amennyiben lehetősége van rá, a kompetencia-felmérés előtt küldje be a jelentkezését, ezzel is gyorsítva az eljárási folyamatot. A kompetenciaméréssel kapcsolatos tudnivalókról a következő dokumentumban olvashat: https://drive.google.com/file/d/1Y03hFms8XRbPe4lXzVV_ePgOTW4gjrys/view?usp=sharing A programba vonás a támogatási szerződés megkötésével történik. A jelentkezések benyújtása után a program által biztosított létszámkeret erejéig áll módunkban szerződéseket kiajánlani a minimum szintet teljesítő felmértek körében. Túljelentkezés esetén sorrendet képzünk a kompetenciamérés pontszámai (tesztsor és vállalkozási ötlet értékelésének pontszámai) alapján.

INDULNAK A KÉPZÉSEK!

  A jelenleg érvényes jogszabályi környezet lehetővé teszi kontaktórás képzések szervezését, melyre Konzorciumunknak érvényes szerződése van. Ezeket a szabályokat és lehetőségeket figyelembe véve június 30-án elkezdődnek a képzések az aláírt Támogatási szerződéssel rendelkező, programba vont résztvevők számára.   A képzés teljes időtartama  3 hét, mely 3 személyes részvételt igénylő kontaktórás képzést (3 x 8 óra), illetve 56 órányi önállóan elsajátítandó, elektronikus úton elérhető tananyagot tartalmaz. A képzés végén a teljes tananyagból záróvizsgát kell tenni. A képzés maximum 12 fős csoportokban zajlik. A képzésekre 2020. június 23-tól lehet jelentkezni a www.3000000.hu oldalon, a Képzések menüpont alatt. A képzéssel kapcsolatos tudnivalók az alábbi dokumentumban találhatók: https://drive.google.com/file/d/1PGAksZT9ypWeUZck3xUfKvF_MKbjYrJ3/view?usp=sharing  

Jogosultsági dokumentumok elektronikus ügyintézéssel

  A GINOP 519 Program Támogatási szerződésének megkötéséhez szükséges jogosultsági dokumentumokat  az alábbi elektronikus módon javasoljuk intézni.   Amennyiben teljes körű elektronikus ügyintézésre van lehetősége az ügyfélnek, tehát van ügyfélkapuja, akkor a https://eugyintezes.munka.hu/apex/f?p=150:200:1973019601856953 linkre kattintva indíthatja el a folyamatot. Amennyiben még nem rendelkezik ügyfélkapuval, a https://magyarorszag.hu/szuf_fooldal#fooldal linken létrehozhatja elektronikusan az ügyfélkaput, majd indíthatja az elektronikus ügyintézési folyamatot. A nyilvántartásba vételt követően a dokumentumokat a hivatal postai úton juttatja el az ügyfeleknek.  Ill. ha szükséges az ügyfél Kérelem csomagot kap, melyet kitöltve visszajuttat a járási hivatalba. A Kormányhivatalok ügyintézési rendjével kapcsolatban érdeklődhetnek telefonon és e-mailen keresztül a központi 1818 telefonszámon.   Tisztelt Ügyfelünk! Mi a teendője az elektronikus jogosultsági igazolásokkal? Az Ügyfélkapun  elektronikusan kapott jogosultsági igazolásokat  szíveskedjenek továbbküldeni az info@3000000.hu címre, így biztosítva  az elektronikus  dokumentum hitelességét a Kisalföldi Vállalkozásfejlesztési Alapítvány felé. A papír alapú szerződéses dokumentáció összeállításakor kérjük, hogy a kinyomtatott Kormányhivatali igazolást (igazolásokat) is tegyék a csomagba , melyen tüntessék fel az e-mail küldés dátumát, ezzel jelezve, hogy  az NFSZ által kiállított igazolások elektronikus formában kerültek beküldésre. IGR Irányítólap küldése esetén kérjük, ne feledkezzenek meg a kinyomtatott dokumentum ügyfél oldali aláírásáról!   Ha Ön nem elektronikus igazolást nyújt be, hanem aláírt, pecséttel hitelesített eredeti papír alapú dokumentumot, akkor a támogatási szerződés és mellékleteivel  együtt postai  úton adja fel ezt nekünk. Ebben az esetben elektronikus módon (emailen) nem kell elküldeni az igazolást.       Köszönjük!

MÓDOSULT A „GINOP-8.8.1-17 FOGLALKOZTATÁS ÖSZTÖNZÉSE CÉLÚ HITELPROGRAM”

Több módosítás is életbe lép 2020. június 25-től a programunkhoz kapcsolódó GINOP-8.8.1-17 FOGLALKOZTATÁS ÖSZTÖNZÉSE CÉLÚ HITELPROGRAM” tervdokumentációjában. A legfontosabb módosítás, hogy a kölcsönkérelem benyújtási határideje 2020. június 30-ról 2021. június 30-ra módosult, így az ügyfeleink számára továbbra is elérhető lesz a hitelprogram. A kölcsönkérelmet ezentúl a GINOP-5.2.7-18 Fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása keretében, illetve a GINOP-5.1.10-18 Álláskeresők vállalkozóvá válásának támogatása keretében (2. komponens) támogatói okirattal rendelkező Végső Kedvezményezett vállalkozások is benyújthatják. További módosítások és bővebb információk itt olvashatóak: https://www.palyazat.gov.hu/mdosult-a-ginop-881-17-foglalkoztats-sztnzse-cl-hitelprogram-cm-hitelprogram-termkdokumentcija

Ügyfélfogadási rend változása a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítványnál!

Ügyfélfogadás   Előzetes telefonos időpont egyeztetéssel a 92/310-800-as telefonszámon!                Hétfő:                -                         13:00 – 15:30 Kedd:                8:00 -12:00         13:00 – 15:30 Szerda:                                    - Csütörtök:          8:00 – 12:00       13:00 – 15:30 Péntek:                8:00 –12:00                 -

Folyamatos Felmérések!

A mérési alkalmak a Kompetenciamérés menüpontban mostantól folymatosan lesznek meghirdetve a támogatási program által meghatározott létszámkeret erejéig. A kompetencia-mérési rendezvényeken való részvétel minden esetben előzetes regisztrációhoz kötött! Megírni a kompetencia-felmérést, csak visszaigazolt jelentkezéssel lehetséges! A helyszín befogadóképessége korlátozott, amennyiben egy időpont betelt, nem fog lemaradni. További rendezvények tervezettek! A kompetenciamérési alkalomra bejelentkezni CSAK ezen az oldalon keresztül lehetséges! Csak az adott alkalomra meghatározott létszám telítődéséig. Amennyiben a létszám megtelt, az oldal nem fogad több jelentkezést. Ebben az esetben kérjük türelmét, hamarosan újabb alkalmakat hirdetünk meg. A KOMPETENCIAMÉRÉSRE MINDEN ESETBEN HOZZA MAGÁVAL A JELENTKEZÉSI ADATOKNÁL RÖGZÍTETT OKMÁNYAIT (személyi azonosító, lakcímkártya, adókártya, TAJ-kártya) AZ ADATOK ELLENŐRZÉSE CÉLJÁBÓL! Amennyiben lehetősége van rá, a kompetencia-felmérés előtt küldje be a jelentkezését, ezzel is gyorsítva az eljárási folyamatot. A támogatási program korlátainak megfelelően tudunk felkészítést biztosítani! A programba vonás a támogatási szerződés megkötésével történik. A regisztrált résztvevőket jelentkezés sorrendjében értesítjük a kompetenciamérések elvégzésének lehetőségéről. A jelentkezések benyújtása után a program által biztosított létszámkeret erejéig áll módunkban szerződéseket kiajánlani a minimum szintet teljesítő felmértek körében. Túljelentkezés esetén (a keretet követve) sorrendet képzünk a kompetenciamérés pontszámai (tesztsor és vállalkozási ötlet értékelésének pontszámai) alapján.

Nyitva a jelentkezés!

Rendelkezésre állunk a szolgáltatásokkal! Sikerrel zárult a kompetenciamérés, képzés, tanácsadás, mentorálás komplex  szolgáltatáscsomagját nyújtó cégek pályáztatása: a szerződések megköttettek. Elkezdődik az Önök programba vonása!   Köszönjük türelmüket és a kitartást, amit a projekttel szemben tanúsítanak. Számunkra az elmúlt hetek és hónapok rengeteg egyeztetéssel és kemény munkával teltek, azon fáradozva, hogy Önök gördülékenyen és a lehető leggyorsabban végig tudjanak menni a folyamaton, ami a saját vállalkozásuk alapításához és a vissza nem térítendő támogatás igényléséhez vezet.    A jelentkezés megnyílt a belépéshez szükséges felmérések időpontjai és helyszínei szervezés alatt vannak. Napokon belül elérhetőek lesznek az időpontok! A teljes cikk hírlevelünkban: https://us18.campaign-archive.com/?u=c42207341b5386dc620ba28a8&id=410a69cf66  

Információs nyílt napok

Összefoglaló az álláskeresők és fiatalok vállalkozóvá válásának ösztönzése Nyugat-Dunántúlon (GINOP-5.1.9-2017-00010) projekt keretében tartott információs nyílt napokról.   Helyszínek és időpontok: - 2019. szeptember 30. 14:00 óra, Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara, Zalaegerszeg, Petőfi u. 24. - 2019. október 14, 13:30, Halis István Városi Könyvtár, Nagykanizsa, Kálvin tér 5. - 2019. október 21, 13:30, a Balaton Kongresszusi Központ és Színház, Keszthely, Fő tér 3.   A fent említett időpontokban zajlott az álláskeresők és fiatalok vállalkozóvá válásának ösztönzése Nyugat-Dunántúlon (GINOP-5.1.9-2017-00010) projekt első három információs nyílt napja. A rendezvények célja a program részletes ismertetése volt az érdeklődők számára. A regisztráció után számos előadótól hallhattunk részletekbe menő prezentációkat a projektről, valamint az ifjúsági garanciarendszerről egyaránt. A teljes körű tájékoztatás érdekében kérdésekre, kötetlen beszélgetésre is lehetőség nyílt. A rendezvényeket nagy érdeklődés jellemezte. Ezt támasztja alá a számos elhangzott kérdés és a megismert kreatív vállalkozói ötletek is.

Ügyfélfogadási rend változása!

Értesítjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az induló szolgáltatások okán megnövekedett adminisztrációs teher miatt, az ügyfélfogadási rendünk az alábbiak szerint változott. Kérdéseiket elsősorban elektronikus csatornákon várjuk:   E-mailben:info@3000000.hu Rendszerüzenetben: www.3000000.hu   Megértésüket köszönjük!     Ügyfélfogadás: Hétfő: - Kedd: 9:00-12:00 Szerda: 13:00-16:00 Csütörtök:   - Péntek:  9:00 – 11:00

Eredményes közbeszerzési eljáráson vagyunk túl!

Eredményes közbeszerzési eljáráson vagyunk túl! Sikerrel zárult a szükségletmérés, képzés, tanácsadás, mentorálás komplex szolgáltatáscsomagját nyújtó cégek pályáztatása!   2020 év elején el tudunk indulni! Tudjuk, néhányuknak már több hónap eltelt a regisztráció óta, de köszönjük türelmüket és kitartásukat, amit a projekttel szemben tanúsítanak. Számunkra az elmúlt hetek és hónapok rengeteg egyeztetéssel és kemény munkával teltek, azon fáradozva, hogy Önök gördülékenyen és a lehető leggyorsabban végig tudjanak menni a folyamaton, ami a saját vállalkozásuk alapításához és a vissza nem térítendő támogatás igényléséhez vezet. Folyamatosan fejlesztjük és javítjuk a szoftvert, ami végig vezeti Önöket a teljes folyamaton. Egyszerűsítjük és minimalizáljuk a papír alapú dokumentációt, ezzel is könnyítve az Önök ügyintézését. Szerződéseket, dokumentumokat készítünk, hogy minden rendelkezésre álljon a start pillanatában. Az üzleti terv készítését igyekszünk minél átláthatóbbá tenni, hogy ne legyen fennakadás jelentkezési lapjuk beküldésekor, mely hamarosan élesbe fordul, így lehetőségük lesz kompetencia teszt írására. Köszönjük türelmüket és megértésüket! A projekt számára, és Önök számára is jó hír, hogy végre sikeres kiválasztásig jutott el a közbeszerzési folyamatunk! Természetesen még van néhány tennivaló, szerződéskötés és egyeztetések a közbeszerzés nyertesével, mielőtt Önök az első lépéseket meg tudják tenni, de azok már belátható időn belül lezárulnak. Január első felében jelentkezünk a legfrissebb információkkal, amelyek már konkrét lépéseket fognak tartalmazni a cél felé vezető úton:   A folyamatról közzé fogunk tenni egy konkrét lépéseket, fontos tudnivalókat tartalmazó dokumentációt; Pontosítani fogjuk a 3000000.hu web felületen elvégzendő teendőiket; Újabb, nagyobb számú információs rendezvényt hirdetünk meg; Amint lehetséges kompetencia / szükséglet és igényfelmérés alkalmakat hirdetünk a teljes programterületen. Ezeket az információkat közzé tesszük a 3000000.hu webhelyen, hírlevélben és Facebook oldalunkon: Forrás 3000000 Addig is kívánunk békés, boldog, szeretetteljes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet!  

Ünnepi ügyfélfogadási rend

Értesítjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Kisalföldi Vállalkozásfejlesztési Alapítvány ügyfélszolgálatának nyitva tartási rendje az alábbiak szerint alakul:   december 10. – az ügyfélfogadás szünetel december 11-től 13-ig a megszokott ügyfélfogadási rendben december 14. – az ügyfélfogadás szünetel december 16-től 19-ig a megszokott ügyfélfogadási rendben december 20-tól január 5-ig az ügyfélfogadás szünetel     Január 6-tól várjuk kedves ügyfeleinket a megszokott ügyfélfogadási rendben!       Ügyfélfogadás: Hétfő:  9:00-11:00  13:00-15:00 Kedd: 9:00-11:00 Szerda: 13:00-15:00 Csütörtök:   9:00 – 11:00  13:00-15:00 Péntek:  9:00 – 11:00   Értesítjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy Vas Megye és Szombathely Város Regionális Vállalkozásfejlesztési Alapítványa ügyfélszolgálatának nyitva tartási rendje az alábbiak szerint alakul:   december 10. – az ügyfélfogadás szünetel december 11-től 13-ig a megszokott ügyfélfogadási rendben december 14. – az ügyfélfogadás szünetel december 16-től 19-ig a megszokott ügyfélfogadási rendben december 20-tól január 5-ig az ügyfélfogadás szünetel   Január 6-tól várjuk kedves ügyfeleinket a megszokott ügyfélfogadási rendben!   Ügyfélfogadás: Hétfő – Csütörtök: 9:00 – 14:00 Péntek: - Értesítjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány ügyfélszolgálatának nyitva tartási rendje az alábbiak szerint alakul:   december 10. – az ügyfélfogadás szünetel december 11-től 13-ig a megszokott ügyfélfogadási rendben december 14. – az ügyfélfogadás szünetel december 16-től 20-ig a megszokott ügyfélfogadási rendben december 23-tól január 1-ig az ügyfélfogadás szünetel   Január 2-tól várjuk kedves ügyfeleinket a megszokott ügyfélfogadási rendben!   Ügyfélfogadás: Hétfő - Csütörtök:  8:00 – 16:00  Péntek:  8:00 – 14:00  

Díjmentesen! Egyszerűen

Kedves Ügyfelünk!   Itt a honlapunkon található dokumentumokból, illetve az információs napjainkon tájékozódhatott arról, hogy a Magyar Államkincstárnál elérhető maximum 4.573.800,- Ft vissza nem térítendő támogatás feltétele a programunkban elkészített és tanúsított üzleti terv. Egy üzleti terv elkészítése komoly munkát igényel, és vállalkozásindítás előtt állók számára újdonsága miatt sok kérdést vethet fel. Vállalásunk, hogy ügyfeleink teljes körű segítséget kapjanak életképes üzleti tervük kidolgozásához. Projektünk keretében az alábbi INGYENES szolgáltatásokkal segítjük: Még indulás előtt információs rendezvényeinken magyarázzuk el a sikeres, támogatott vállalkozásindításig vezető lépéseket., illetve rövid tesztsorral mérjük fel ismereteit, készségeit, képességeit, és átnézzük a vállalkozási elképzeléséről leírt néhány mondatot. Ingyenes 80 órás vállalkozási ismeretek és vállalkozói kompetencia képzés, mely a részletesebb tervezéshez és a sikeres vállalkozáshoz feltétlenül szükséges ismereteket biztosítja (több helyszínen, több időpontban). Üzleti terv készítéséhez kapcsolódó csoportos tanácsadási alkalmak rendezése, melyeken tanácsadóinkkal mód van az üzleti tervvel kapcsolatos általános témák átbeszélésére. Üzleti terv készítéshez több órás ingyenesen igénybe vehető egyéni tanácsadói keret az Ön vállalkozói ötletével kapcsolatos egyéni kérdések tisztázására tanácsadóinkkal. Szeretnénk még néhány fontos információra felhívni a tisztelt figyelmüket: Az üzleti terv az egész országban egységes és a nyertes konzorciumok által elfogadott sablon alapján készül, és töltésére online rendszerünkön keresztül lesz mód. Más formátumban, más tartalommal, más eszközökkel, papíron vagy táblázatkezelő alkalmazásban elkészítve nem lesz üzleti terve bírálatra benyújtható. Az általunk tanúsított üzleti terv kivonata lesz egyben a pályázata is! Szakértőink által megfelelőnek ítélt, azaz életképesnek minősített terveket MI jelentjük a Magyar Államkincstárnak. A Magyar Államkincstártól a támogatást egy egyszerű online űrlapon keresztül kell igényelnie, amihez a kitöltendő tartalmat átadjuk önnek. Rendezvényeink és szolgáltatásaink időpontjáról és helyszíneiről itt a honlapunkon (www.3000000.hu), facebook oldalunkról, illetve hírleveleinkből tájékozódhat. Az ezeken kívül hirdetett rendezvények és szolgáltatások nem a mi rendezvényeink és szolgáltatásaink, és felelősséget nem tudunk vállalni értük!  Fontos, hogy a vállalkozás alapításától/támogatás igénylésétől kezdve egy éven át - tehát a pályázat teljes ügyintézését lefedve- díjmentes, akár személyes mentori segítséget kérhet. Szaktanácsadó partnereink feladata, hogy ingyenesen segítsék az ön beszámolóinak, jelentéseinek elkészítését.   Programunk indulásáig tisztázza az üzleti ötletet, amire a vállalkozása épül! Mi a tervezett vállalkozása üzleti profilja, milyen ötletet szeretne megvalósítani? Mik a gyártani kívánt termékek, a nyújtandó szolgáltatások? Gondoljon arra is, hogy miért tartja reálisnak ezt az ötletet (pl. nincs hasonló szolgáltatás a környékén, nagy igény mutatkozik rá). Amennyiben valamilyen újszerűség, innovatív jelleg is felmerül az üzleti ötlete kapcsán, erre is térjen ki.   Olvassa át rövid útmutatónkat: https://drive.google.com/file/d/1OVOX3RycLqBCXcC-b5mEbyYdkFo-Rh1B/view  

Van egy jó ötleted? Vállalkozást indítanál?

Jó lehetőséget kínálunk a megvalósításához! Programunk kitűzött célja, hogy a vállalkozás alapítására alkalmas ötlettel, és kitartással rendelkező jelentkezők, saját céget, vállalkozást alapítsanak. Korcsoport és feltétel szerint jelentkezhetnek: • 30 év alatti fiatalok, • 30. életévét már betöltött álláskeresők, és • a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálatnál közvetítést kérőként nyilvántartásba vett, megváltozott munkaképességű, ellátásban részesülő személyek. A résztvevőknek ismeret és készségfejlesztést nyújtunk elképzelésük kidolgozásában, üzleti tervük elkészítésében. Jóváhagyott üzleti tervvel rendelkező, vállalkozásukat megalapítók 4.573.800 Ft vissza nem térítendő forrásban részesülhetnek. A támogatást a Magyar Államkincstárnál lehet igényelni. Az új vállalkozók a program segítségével támogató környezetben kezdhetik meg tevékenységüket. Regisztrálj weboldalunkon!

Elérhető a támogatás!

A Magyar Államkincstár webhelyén közzé tette támogatási forrás igénybe vételének feltételrendszerét és az online igénylőrendszer elérhetőségét. A dokumentáció itt megismerhető: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/nem-lakossagi-ugyfelek/vallalkozova_valas_tamogatasa_ginop Amennyiben Ön regisztrált a 3000000.hu webhelyen, további teendőiről hamarosan értesítjük.          

Közlemény a GINOP-5.1.9-17 „Álláskeresők és fiatalok vállalkozóvá válásnak ösztönzése – képzés és mentorálás” felhívás módosításáról

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2019. július 10-én megjelent a  GINOP-5.1.9-17 felhívás módosítása az alábbi linken: https://www.palyazat.gov.hu/mdosult-a-szchenyi-2020-keretben-megjelent-ginop-519-17-llskeresk-s-fiatalok-vllalkozv-vlsnak-sztnzse-kpzs-s-mentorls-cm-felhvs, melyben a célcsoport bővülésére vonatkozó információk olvashatók. Ennek megfelelően a pályázat célcsoportja bővült a 18-30 év közötti vagy 30. életévüket már betöltött, a Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálatnál közvetítést kérőként nyilvántartásba vett megváltozott munkaképességű személyek ellátásában részesülő személyekkel.  

HÍREK

   

A Magyar Államkincstár tájékoztatója

A Magyar Államkincstár tájékoztatója 2019.05.28-án megjelent tájékoztatója előzetes betekintést nyújt a támogatást igénylő vállalkozások részére a GINOP 5.1.10-18 Álláskeresők vállalkozóvá válásának támogatása és a GINOP 5.2.7-18 Fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása című továbbadott támogatási konstrukciók keretében nyújtandó vissza nem térítendő támogatás feltételeit, lebonyolítási módját, és speciális követelményeit illetően. A végleges feltételeket a Magyar Államkincstár a továbbadott támogatásokra irányadó jogi szabályozás és a fenti pályázati felhívások alapján közleménnyel kiadott pályázati kiírásban teszi közzé. A tájékoztató itt érhető el: http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/oldalak/tartalom/7525/

Közlemény a pénzügyi forrást biztosító program módosításáról

A GINOP-5.1.10-18 és a GINOP-5.2.7-18 felhívások 2019.07.02-án megjelent közleménye a Magyar Államkincstár 2019.05.28-án megjelent tájékoztatójának megfelelően módosítja a pénzügyi keretet biztosító felhívások felhasználási feltételeit. A két anyagot több ponton egyeztették. Kiemelt fontosságú, hogy jelenleg a felhívások a Kincstári tájékoztatóval összhangban már az alábbiak szerint tartalmazzák a továbbadott támogatást igénylő vállalkozások lehetséges jogi formáit: i. kettős könyvvitelt vezető jogi személyiségű gazdasági társaságok (beleértve a KIVA adózókat is ) közül: GFO 113 – Korlátolt felelősségű társaság; GFO 117 – Betéti társaság; GFO 228 – Egyéni cég. ii. SZJA hatálya alá tartozó egyéni vállalkozók GFO 231 – egyéni vállalkozó. iii. Katv. hatálya alá tartozó vállalkozások (KATÁ-s vállalkozók) GFO 231 – egyéni vállalkozó, GFO 117 – betéti társaság   !!! de: GFO 232 egyéb önálló vállalkozó a projekt keretében nem támogatható. Egyéb egyéni vállalkozó például az egyéni vállalkozói nyilvántartásban nem szereplő közjegyző, önálló bírósági végrehajtó, egyéni szabadalmi ügyvivő, egyéni ügyvéd, magán-állatorvos.   A teljes közlemény itt: https://www.palyazat.gov.hu/mdosult-a-fiatalok-vllalkozv-vlsnak-tmogatsa-cm-felhvs-4 És itt: https://www.palyazat.gov.hu/mdosult-az-llskeresk-vllalkozv-vlsnak-tmogatsa-cm-felhvs    

Megjelent a rendelet a támogatás szabályairól

187/2019. (VII. 30.) Korm. rendelet Egyes továbbadott támogatások kihelyezésének részletes szabályairól: https://drive.google.com/file/d/1l4NuGHzjkR-I-s0oeIbYE1mTrU7ba5T3/view?usp=sharing

 
Infografika
Fejlesztési programba bevontak
30 éves kor alatti pályázók
711 fő  
 
Max: 705 fő
30 éves kor feletti pályázók
285 fő  
 
Max: 284 fő
Képzést sikeresen elvégzők száma
30 éves kor alatti pályázók
691 fő  
 
Max: 635 fő
30 éves kor feletti pályázók
284 fő  
 
Max: 255 fő
Megalapított vállalkozások száma
30 éves kor alatti pályázók
679 fő  
 
Max: 626 fő
30 éves kor feletti pályázók
280 fő  
 
Max: 252 fő
 
Partnerek
Kisalföldi Vállalkozásfejlesztési Alapítvány| 9024 Győr, Bakonyi u. 4/A.| +36-96/512-531|